Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

...
Loga Fundusze Europejskie

System kolejkowy w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Biłgoraju czyli nowa jakość obsługi mieszkańców Powiatu Biłgorajskiego

Kategoria: Aktualności 2013 Opublikowano: 13 grudnia, 2013

system kolejkowymZa ponad 39 tys. zł z dniem 12 grudnia 2013 r. wprowadzony został w Starostwie Powiatowym w Biłgoraju system obsługi interesantów Wydziału Komunikacji i Drogownictwa. Pozwala na uporządkowanie ruchu interesantów skrócenie czasu oczekiwania w kolejce, zwalnia klienta z konieczności pilnowania kolejki, a co za tym idzie oszczędzić jego czas.

Wydział Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Biłgoraju obsługuje rocznie ponad 20 tys. interesantów, którzy załatwiają sprawy związane m. in. z rejestracją pojazdów, sprawami związanymi z dowodem rejestracyjnym pojazdu czy dokumentu prawa jazdy.

-Głównym celem uruchomionego systemu kolejkowego w Wydziału Komunikacji i Drogownictwa naszego urzędu było uporządkowanie ruchu interesantów, skrócenie czasu oczekiwania w kolejce i zwolnienie interesanta z konieczności jej pilnowania. Możliwa będzie rejestracja internetowa i pobranie ze strony internetowej www.rejestracja.bilgorajski.pl wszystkich druków urzędowych potrzebnych do załatwienia sprawy – wyjaśnia Tomasz Rabiej kierownik Wydziału Funduszy Strukturalnych, Rozwoju Powiatu.

Przychodzący do Wydziału Komunikacji i Drogownictwa interesant musi pobrać bilet po wybraniu z panelu biletomatu rodzaju załatwianej sprawy. System przyporządkuje interesanta do właściwego stanowiska pracy, co jest widoczne na wyświetlaczu głównym i wyświetlaczach grupowych nad wejściami do sal operacyjnych. Bilet zawiera takie informacje jak: zakres sprawy, numer biletu, przewidywany czas oczekiwania, ilość osób oczekujących oraz datę i godzinę pobrania. -Pracownik wzywa panelem przywoławczym na swoim stanowisku pracy interesanta z korytarza poprzez automatycznie generowaną zapowiedź słowną i migający numer sprawy na wejściem do sali operacyjnej. Następni interesanci przesuwani przez system w kolejce do przodu oczekują na kolejne wezwania naszych pracowników. W ten sposób zapewniamy płynny ruch interesantów – dodaje Rabiej.

Osoby zarządzające systemem mogą na bieżąco reagować na płynność kolejki dostosowując ilość i rodzaj załatwianych spraw do aktualnego stanu osobowego wydziały. Zgromadzone przez system informacje pozwalają ocenić i zmodyfikować obciążenie poszczególnych pracowników pracą, zinterpretować czasy obsługi i oczekiwania oraz znaleźć przypadki szczególnie kłopotliwe. Ważnym aspektem jest także tzw. przyjazność dla interesanta, który prowadzony jest tzw. ścieżką obsługi. Bez konieczności pobierania kolejnego biletu jesteśmy przekierowani w razie potrzeby do kolejnych stanowisk pracy, by móc do końca załatwić swoją sprawę. Ciekawą formą usługi jest możliwość podglądu on-line stanu kolejki w urzędzie (ilość osób obsłużonych, ilość oczekujących, średni czas oczekiwania) na komputerze lub na telefonie poprzez wpisanie podanego na biletomacie linku lub zeskanowania kodu QR.