Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

...
Loga Fundusze Europejskie

Proper Relationships: Online and Offline/Relazioni appropriate, online e offline

Kategoria: rok 2020 Opublikowano: 11 lutego, 2021

Źródło finansowania: Erasmus + Edukacja szkolna (SE) Partnerstwa strategiczne (KA2) Projekty Współpracy szkół: Współpraca szkół (KA229).

Okres realizacji projektu: 01.09.2020r. – 31.08.2022 r.

Całkowita wartość projektu

25 677,00 zł

Wartość wkładu własnego

0,00 zł

Wartość dofinansowania

25 677,00 zł

Cel projektu: Głównym celem projektu jest budowanie właściwych relacji w świecie realnym i wirtualnym poprzez podnoszenie świadomości uczniów na temat występowania zjawisk przemocy i cyberprzemocy, a także opracowanie różnych strategii mających na celu zwalczanie w/w zjawisk i ich negatywnych skutków.

Miejsce realizacji: Projekt realizowany jest w niżej wymienionych szkołach, które współpracują ze soba realizując zadania projektowe. 1. Nevzat Karalp Anadolu Lisesi, Turcja, 2. Istituto Tecnico Commerciale e per Geometri „Ferruccio Niccolini”, Włochy 3. Collegi Pare Enric d’Ossó, Hiszpania 4. „Constantin Șerban” Highschool, Aleșd, Rumunia 5.Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju, Polska.

Opis zadań, korzyści: Wszystkie zadania projektowe realizowane są systematycznie przez uczniów i nauczycieli pracujących w zespole projektowym w formie zajęć pozalekcyjnych oraz indywidualnie w domu. W każdym miesiącu odbywają się wirtualne spotkania opiekunów projektu z 5 szkół partnerskich podczas których planowane są zadania i termin ich wykonania.

W ramach projektu przewiduje się jeden krótki program szkoleniowy dla 5 pracowników RCEZ w kraju koordynatora projektu, czyli we Włoszech oraz 3 krótkoterminowe wyjazdy uczniów i nauczycieli do trzech szkół partnerskich: Rumunii, Turcji i Hiszpanii. Do każdego z tych krajów planowane są wyjazdy grup składających się z 5 uczniów i 2 nauczycieli. Wyjazdy są opłacane z grantu otrzymanego przez szkołę. Grant pokrywa koszty transportu, ubezpieczenia, wyżywienia i wycieczek. Uczniowie są zakwaterowani i goszczeni w rodzinach uczniów ze szkół partnerskich. Udział uczniów w wyjazdach zagranicznych traktowany będzie jako wyraz uznania dla uczniów wyróżniających się szczególnym zaangażowaniem w realizację projektu. Językiem roboczym projektu jest język angielski.

Korzyści wynikające z udziału uczniów w projekcie:

  • motywowanie uczniów do rozwijania poczucia własnej wartości, odpowiedzialności i współpracy z uwzględnieniem potrzeb innych,
  • rozwijanie umiejętności pracy w grupie,
  • poszerzenie i praktyczne wykorzystanie umiejętności językowych,
  • rozwijanie świadomości w zakresie kultury szkół partnerskich,
  • przyswajanie umiejętnego korzystania z dostępnej technologii komunikacyjno-informacyjnej,
  • zwiększenie zaangażowania uczniów w życie szkoły i społeczności lokalnej
  • zdobywanie wiedzy na temat zjawisk przemocy i cyberprzemocy, a także opracowywanie strategii radzenia sobie z w/w zjawiskami.

Koordynatorzy i inne osoby zaangażowane w projekt: Kordynator – Anna Pluta (nauczyciel j. angielskiego) Ewelina Pyć (nauczyciel j. angielskiego) Marzena Jargieło (nauczyciel informatyki) Marta Dłomisiewicz- Misura (psycholog -pedagog) Katarzyna Kawęcka (psycholog).

Opracował: Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju (RCEZ)