Międzynarodowa mobilność w reklamie
Źródło finansowania: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Okres realizacji projektu: 15.06.2021r. – 14.06.2022r.
Całkowita wartość projektu |
150 178,00 zł |
Wartość wkładu własnego |
0,00 zł |
Wartość dofinansowania |
150 178,00 zł |
Cel projektu: Celem głównym projektu jest: podniesienie kompetencji kluczowych i umiejętności branżowych uczniów.
Cele szczegółowe:
- rozwinięcie kompetencji kluczowych, w tym: cyfrowych, w zakresie przedsiębiorczości i w zakresie rozumienia i tworzenia informacji,
- wzmocnienie kreatywności i strategicznego myślenia,
- poznanie innowacyjnych sposobów i metod pracy na zajęciach dla zawodu Technik Reklamy – zwiększenie kompetencji personalnych i społecznych uczniów,
- wszechstronny rozwój w zakresie świadomości i ekspresji kulturowej,
- udoskonalenie praktycznych umiejętności językowych uczniów, a w konsekwencji wielojęzyczności młodych osób,
- zwiększenie świadomości kulturowej uczestników – pobudzenie motywacji do nauki i samorozwoju i potrzeby uczenia się przez całe życie uczestników
- przyswojenie przez uczniów umiejętności wykorzystywania wiedzy w nowych sytuacjach.
Miejsce realizacji: ZSZiO w Biłgoraju, Szkoła w Czechach.
Opis zadań, korzyści: Projekt ”Międzynarodowa mobilność w reklamie” zakłada współpracę ZSZiO w Biłgoraju ze szkołą średnią w Pradze w Czechach. Weźmie w nim udział 30 uczniów ZSZiO ( 2 grupy po 15 osób) w Biłgoraju z klas II i III Technikum Reklamy oraz 30 uczniów szkoły partnerskiej. Zaplanowane są 7-dniowe wyjazdy do szkoły partnerskiej. Program pobytu jest bardzo bogaty, zawiera działania formalne w grupach projektowych, warsztaty z przedmiotów zawodowych w języku angielskim oraz szereg działań o charakterze nieformalnym, w tym wizytę w lokalnej agencji reklamowej, wizytę w Narodowym Muzeum Techniki w Pradze oraz zwiedzanie miasta Praga z przewodnikiem.
Koordynatorzy i inne osoby zaangażowane w projekt: Osoby przygotowujące projekt: M. Burdzań – Harasim, Joanna Dubaj, Paweł Jaszek.
Opracował: ZSZiO w Biłgoraju.