Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

...
Loga Fundusze Europejskie

Międzynarodowa mobilność w reklamie

Kategoria: rok 2021 Opublikowano: 11 lutego, 2021

Źródło finansowania: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.

Okres realizacji projektu: 15.06.2021r. – 14.06.2022r.

Całkowita wartość projektu

150 178,00 zł

Wartość wkładu własnego

0,00 zł

Wartość dofinansowania

150 178,00 zł

Cel projektu: Celem głównym projektu jest: podniesienie kompetencji kluczowych i umiejętności branżowych uczniów.

Cele szczegółowe:

  • rozwinięcie kompetencji kluczowych, w tym: cyfrowych, w zakresie przedsiębiorczości i w zakresie rozumienia i tworzenia informacji,
  • wzmocnienie kreatywności i strategicznego myślenia,
  • poznanie innowacyjnych sposobów i metod pracy na zajęciach dla zawodu Technik Reklamy – zwiększenie kompetencji personalnych i społecznych uczniów,
  • wszechstronny rozwój w zakresie świadomości i ekspresji kulturowej,
  • udoskonalenie praktycznych umiejętności językowych uczniów, a w konsekwencji wielojęzyczności młodych osób,
  • zwiększenie świadomości kulturowej uczestników – pobudzenie motywacji do nauki i samorozwoju i potrzeby uczenia się przez całe życie uczestników
  • przyswojenie przez uczniów umiejętności wykorzystywania wiedzy w nowych sytuacjach.

Miejsce realizacji: ZSZiO w Biłgoraju, Szkoła w Czechach.

Opis zadań, korzyści: Projekt ”Międzynarodowa mobilność w reklamie” zakłada współpracę ZSZiO w Biłgoraju ze szkołą średnią w Pradze w Czechach. Weźmie w nim udział 30 uczniów ZSZiO ( 2 grupy po 15 osób) w Biłgoraju z klas II i III Technikum Reklamy oraz 30 uczniów szkoły partnerskiej. Zaplanowane są 7-dniowe wyjazdy do szkoły partnerskiej. Program pobytu jest bardzo bogaty, zawiera działania formalne w grupach projektowych, warsztaty z przedmiotów zawodowych w języku angielskim oraz szereg działań o charakterze nieformalnym, w tym wizytę w lokalnej agencji reklamowej, wizytę w Narodowym Muzeum Techniki w Pradze oraz zwiedzanie miasta Praga z przewodnikiem.

Koordynatorzy i inne osoby zaangażowane w projekt: Osoby przygotowujące projekt: M. Burdzań – Harasim, Joanna Dubaj, Paweł Jaszek.

Opracował: ZSZiO w Biłgoraju.