Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

...
Loga Fundusze Europejskie

Who We Are

Kategoria: rok 2020 Opublikowano: 11 lutego, 2021

Źródło finansowania: Erasmus+

Okres realizacji projektu: 01.09.2020 – 31.08.2022

Całkowita wartość projektu

29 730,00 Euro

Wartość wkładu własnego

0,00 Euro

Wartość dofinansowania

29 730,00 Euro

Cel projektu: -zachęcenie uczniów do wspólnej pracy w klasie,

  • promowanie działań zwalczających dyskryminację,
  • poprawa świadomości językowej i kompetencji w komunikacji językowej uczniów,
  • promowanie współpracy międzynarodowej w dziedzinie edukacji,
  • dzielenie się międzynarodowym ruchem edukacyjnym z partnerami projektu,
  • efektywne wykorzystywanie z narzędzi internetowych.

Miejsce realizacji: ZSBiO Biłgoraj, Polska, Turcja, Rumunia, Litwa, Włochy, Hiszpania.

Nr projektu: 2020-1-TR01-KA229-093260_3

Opis zadań, korzyści: – zminimalizowanie przemocy w szkołach,

  • rozwijanie umiejętności językowych,
  • rozwijanie kreatywności uczniów,
  • zachęcenie uczniów do poznania siebie,
  • odnalezienie pozytywnych cech w każdym uczniu,
  • stworzenie spokojnej atmosfery sprzyjającej edukacji,
  • rozpoznanie czym objawia się przemoc w szkole,
  • nauczenie się rozwiązywania problemów,
  • rozwijanie umiejętności wprowadzania w życie działań profilaktycznych.

Koordynatorzy i inne osoby zaangażowane w projekt: Marzena Gałka, Jolanta Łubiarz.

Opracował: Zespół Szkół Budowlanych i Ogólnokształcacych (ZSBiO)